Krångel...

Jag har gjort en beställning från Forever21, och det var nog både första och sista gången! Jag har aldrig varit med om nått krångligare! 60 dollar frakt + tull, sen får jag ett mail att jag ska ringa till deras kundservice för "Verification" på min order. Dom menar alltså att jag ska sitta och ringa till USA för att bekräfta det jag beställde. Syrran fick ringa eftersom hon inte pratat annat än engelska dom sista åren, och då säger dom i kundservicen att jag ska maila eller faxa en kopia på mitt Visa-kort så dom ser att alla uppgifter stämmer. Liksom WHAT? Dom har redan dragit pengarna och allt. Herregud, det ska bli spännande och se om det dyker upp några kläder alls, vill verkligen ha det paketet... Jag känner mig lite butter för tillfället, haha! Anyway, jag har iaf kollat på två filmer med syrran ikväll. Det blev Brokeback mountain och Love in Manhattan. Kul att titta på två kärlekshistorier i rad som slutar illa... Dom var iaf jättebra!


Och som svar på frågan; Nej jag hade inget under den oranga klänningen, den är lite svår att nån bh under eftersom skärningen är som den är. Dock är mina hallon ganska små så det går bra ändå, haha! Och tack för komplimangen :)

Kommentarer
Postat av: madde

oj sånt krångel har man inte hört från de andra bloggarna :O va jobbigt det lät.. och vad avskräckt jag blev :S ja skulle aldrig våga ringa till usa haha.. och hej telefonräkning

2008-07-17 @ 23:29:37
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: emma

Jag har samma problem som dig! JUST NU! alltså, jag googlade för att se om någon hade varit med om liknade och det var det. alla har ju tidigare målat upp forever21 som världens bästa ungefär så jag blev väldigt förvånad över allt krångel. jag har testat att ringa dit, inget svar så jag skickade ett email men inget svar på det heller. så jag undar om du fick dina kläder alls? jag menar pengar har redans dragits från mitt konto och allt.

tacksamm för svar! :)

2008-07-30 @ 13:26:14
URL: http://enelram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0