Mot festligheter...

Så, då var det snart dags att bege sig mot festligheterna! Förutom min hårkatastrof så känns det roligt! Vi har Maries föräldrars hus för oss själva så vi ska vara några stycken där ikväll. Åker ganska tidigt så man kan spendera hela dagen med varann, vi kanske t.o.m gör en midsommarstång, haha!
Jag passar även på att inviga min rosa smällkaramell, om jag inte använder den en sommardag som denna, så lär dne väl aldrig bli använd!!
Anyway, som jag sa inatt: Glad midsommar! :)





Kommentarer
Postat av: Moa

åh, vilken söt klänning!



Haha, mamma flyttade från huset på gotland också, till lägenhet. Men jag lämnade gotland helt ;p.



Jag flyttade bara dit, impulsivt ;p. Våldgästar pappa :D haha.

Postat av: madde

äh ja tror du var jättefin :)

2008-06-21 @ 11:34:36
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Andrine

Super söt klänning!

2008-06-21 @ 11:45:28
URL: http://aaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0