Studenten...

Shit, nu var det två år sen jag tog studenten. Det var seriöst det roligaste jag har gjort i hela mitt liv, och jag är helt galet avundsjuk på alla som får göra det nu! Jag är nästan ännu mer avis på dom som vinner Guldtrofén i år, för den känslan var helt obeskrivlig! Egentligen är den bara en fånig tävling om vem som får springa ut på trappen och ta studenten först, men för mig var det mer än så, haha! Det var min bebis under sista året, och vi slet hårt i klassen för att vinna! Jag önskar att våran dans var filmad så jag kunde lägga upp den här. Så jäkla bra ;)






 




Kommentarer
Postat av: madde

ja jag vill också ta studenten igen :( haha

2008-06-12 @ 11:47:12
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0