Fantastisk start...

Min dag började fantastiskt bra idag! Ska dela med mig en liten historia till er. Jag gick till bussen som vanligt, och nedanför backen där jag bor så har vi en stor väg med en fyrvägskorsning. Jag väntade vid övergångstället tills det skulle bli grön gubbe så jag kunde gå över. Under tiden sa hann det samlas ca 15 bilar vid övergångstället som hade fått rött. Dom stod alltså kvar när jag ensam gick över alla filerna. När jag hade gått över tre filer av fyra så börjar en bil råtuta åt mig. Verkligen TUUUUUUUUUUUT TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT! Alla bilar hörde. Jag vände mig om med den vanliga "om blickar kunde döda" och en min som sa ungefär "varför tutar du på mig idiotjävel". Alla bilar såg. Ja, ni förstår säkert på ett ungefär. Så jag fortsatte att gå en liten bit till och kom på att jag skulle fixa till min sjal, när jag märker att jag har tappat den! Så jag vänder mig om och ser den ligga på andra sidan vägen! Bilen tutade snällt åt mig för att jag skulle märka det. Så alla bilar såg mig tappa den, hörde bilen som tutade, såg min blick när jag gick vidare och såg när jag upptäckte att jag hade tappat den. Dom fick även äran att se när jag med svansen mellan benen fick gå tillbaka till övergångstället och vänta på min tur igen, för att kunna gå över och hämta sjalen!


Faktiskt lite pinsamt...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

HAHAHAHAHHAHA. förlåt,men den där var klockren

2008-09-08 @ 18:26:05
URL: http://olasknasbollar.blogg.se/
Postat av: Evve

HAHAHAHAHHA :D pinigt!

2008-09-08 @ 23:55:57
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0