Home...

Äntligen hemma! Eller jag har faktiskt varit hemma en liten stund, har hunnit med lite mat. Tänkte testa dagens shopping, men jag blev totalt proppmätt, så jag vet inte om det går, haha!

Har haft tankar på min kommande födelsedag också. Har bjudit hem lite folk på middag m.m. Funderar på att ha ett barnkalastema. Dukar, pappmuggar, ballonger, serpentiner, hattar... Julia på jobbet sa även att jag måste ha en tiara på mig då eftersom jag är the birthdaygirl, och varför inte? ;)
Hur jag ska hinna få klart är en annan femma, släkten ska komma redan på söndag, och jag jobbar helg.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag veeet I know PARTYS

2009-06-25 @ 23:07:27
URL: http://cholia91.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0