9-5...

Jag är hemma tidigare än väntat idag, väldigt skönt! Skulle egentligen jobba till sju, men hyresvärden ville träffa mig och prata om renoveringen. Fick smita från jobbet, så att jag kunde åka dit. Känns som lägenheten blir mindre och mindre varje gång jag ser den, men den kan nog bli rätt charmig. Och trång. Väldigt trång... Jag ska träffa honom på torsdag också, för då ska vi åka och titta på färg och tapeter. Jag känner redan nu hur pinsamt det kommer bli. Han är bara ett par år äldre än mig, vi känner inte varann, men ändå ska vi tillbringa eftermiddagen ihop. Herregud. Jag vet inte om mina hysteriska skämt för att lätta upp stämningen har hjälpt, han tycker nog bara att jag är väldigt konstig, haha!
Näe, nu måste jag ringa mamsen en snabbis :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Är han snygg med? ;)

2009-05-06 @ 10:18:30
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0