Jag undrar hur dom gör...

Hur får alla storbloggare tid att slänga in fem, sju, tio inlägg om dagen? Jag är glad om jag vissa dagar hinner skrapa ihop ett där det står att jag inte har tid, haha! Okej, skulle väl gissa på att en anledning är att dom flesta inte har riktiga jobb. Jaja, bloggen är deras jobb, whatever, men det är inte samma sak som att vara fast på ett annat ställe till kl sju på kvällen.
Igår tex, så jobbade jag under dagen, och så fort jag kom hem så hoppade jag in i duschen. Skulle vara hemma hos Johannes i klassen kl sex, vilket var omöjligt, så jag hade tillräckligt bråttom utan blogg. Vi hade en liten klassfest där med gymnasiefolket, var väldigt trevligt faktiskt. Söta Matilda hade gjort ett gymnsie-quizz, sen körde vi lappleken och singstar. Johannes drog även fram gitarren lite senare. Slänger ut nån bild sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0