Haha...

Omg. Jag har lyckats få kvällen i tvättstugan. Fånig som jag är, tycker jag att det är lite läskigt eftersom det är i källaren. Från tvättstugan hör jag fotsteg lite längre bort mot min lägenhet. Blir lite orolig eftersom jag brukar lämna min dörr på glänt så jag inte blir utelåst. Jag kikar ut genom dörren, ser ingen. Tänker att jag ska gå och putta igen min dörr lite till, svänger runt hörnet med lite dunkande hjärta och:



-AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!




Haha, där stod min nya hyresvärd, och blev lika rädd som jag! Det känns som att hyresvärdar verkligen är min grej ;)

Jag fick iaf äntligen koden till ytterdörren, så jag kan använda vilken dörr jag vill, sen fick jag även veta att dom ska byta ut fläkten i mitt kök, och anledningen till att det knappt finns nått varmvatten här längre.
Oh, just ja! Fick även veta att det ska flytta i någon Tobias på mitt plan. Mohaha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0