Hjälp...

Varför dras man mot rysare? Varför lär man sig inte att man inte klarar av det och mår psykiskt dåligt efteråt? Har precis kollat på en som heter Dead silence, och jag trodde att jag skulle kissa på mig. Jag skrek redan innan jag hade tryckt på play, haha! Nu var just den här filmen egentligen mer hoppig än äcklig, men den var hyfsad.

Jaha, vad har jag uträttat för vettigt idag då tro? Jobbat hela dagen, sen har jag inte hunnit nått annat. Middag och film bara. Eller jo, jag har bokat tvättstugan också för på onsdag kommer det hit en massa gubbar (måste ha sorterat klart alla kläder då). Dom har fått för sig att dom ska byta ut min fläkt redan. Det är bäst för dom att det blir fint också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0