Datorn på jobbet...

Har datorn med till jobbet idag, så jag sitter i köket och surfar för fullt. Ska snart tillbaka till verkligheten dock. Lika bra är nog det, för jag är så sjukt trött, och det är inte lättare att hålla ögonen öppna när man sitter stilla. Jag och Evie har ju delat på dubbelsängen i gästrummet hos mamma i helgen, och inatt fick vi två pojkar med oss också. Ja, syrrans barn alltså, inget snusk! Vi satt och kikade på Arkiv X innan vi gick och la oss med ena pojken. Haha, det var så roligt. Han låg och lutade sig på mig för han var trött, sen ser jag i ögonvrån hur filten åker högre och högre upp tills hans huvud är täckt. Han blev lite rädd, stackarn! Antar att det var därför han inte ville sova själv, och senare på natten vaknade en till och kom och kröp ner. Skulle ha varit väldigt trevligt om jag inte blev väckt vid 4-5-tiden imorse av en pigg unge! Sov ungefär fyra timmar totalt, och nu jobbar jag öppning-stängning. Zzzz...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0