Segt idag...

Fy, vad det dunkar i mitt huvud idag, vet inte vad det beror på. Ligger i gästsängen hos mamma nu med laptopen på magen. Ska äta middag här idag med brors familj, sedan åker jag med dom hem till mig.
Har faktiskt gluttat runt på nätet och kikat på lägenheter idag, vill verkligen ha nånting större. Föreställ er den minsta lägenheten ni kan tänka er, och sen ännu liiite mindre. Ungefär så stor är min nuvarande. Samtidigt får jag separationsångest av tanken, för jag trivs ganska bra ändå. Känns nog som att det inte är rätt läge heller, den där jobbiga saken som hände för några veckor sen kommer inte att försvinna.


Nä, jag kanske ska pallra mig upp och inta en alvedon oralt. Haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0