Första dagen på jobbet...

Jag gick till jobbet idag, ofrisk och allt! Skam den som ger sig. Lite jobbigt var det faktiskt, men jag kan inte stanna hemma hur länge som helst. Det jobbigaste var den ENORMA stöten jag fick i fingret på vägen ut genom personalgången. Jag är rädd för låsknappen, jag kommer bli grillad. Till och med praktikanten som gick bakom mig hörde hur det knäppte till, haha.
Idag känns det iaf som att det börjar släppa lite, men halsen gör fortfarande ont efter hela pencillinkuren. Jag kanske mår bättre med tanke på alla piller jag stoppar i mig. Äger ett mindre apotek just nu. Halleluja över hostpiller, inatt kanske jag får sova!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0