Vissa dagar går allt bara fel...

Det känns som en sån dag, vet egentligen inte varför. Tror att det började med att jag blev av med min lediga dag imorrn. Missförstå mig inte, jag JAGAR extratimmar, men är man inställd på ledighet så känns det lite extra jobbigt. Jag har ju alla chanser i världen att säga nej, men det vill jag inte. Money, money som sagt! Skulle ha en så sjukt soft vecka nu, men jag jobbade idag på min lediga dag, imorrn, och på onsdag när jag skulle vara ledig så har vi personalmöte på morgonen, så jag måste ändå upp tidigt.
Resten av dagen har handlat om missfärgat hår, ingen hårtork, ingen skrivare som fungerar bla bla. Jag har ju  mitt nya motto att inte gnälla så mycket, så trust me, jag försöker bita ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0