Så dumt...

Kan ni vad jag startade dagen med!? Jag började fint med att tappa min iphone i backen ute så att displayen sprack. Finns ett ord som beskriver känslan bäst: ångest. Kan även tillägga att det täcks inte av försäkringen, så ja, ännu mer ångest. Har dock fått lite olika bud på vad kalaset kostar på Fejjan, så det kanske slutar lite bättre än jag trodde. Där jag köpte den brukar man kunna få lägga ut ungefär 3500kr för dom ger ut en ny telefon istället för att fixa till den, men tydligen har andra fått en ny display för under 1000-lappen. Ändå mycket pengar som jag hellre lägger på annat, men men... Kanske kan vänja mig vid glassplitter i örat istället, den fungerar ju fortfarande och kamran klarade sig. Den fick ju bara ungefär sex långa sprickor och några små ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0