Lilla vän...

Mitt hjärta brister för dig och alla andra som går igenom samma sak. Mobbing är en hemsk, hemsk sak, och ingen förtjänar att råka ut för det. Uppväxten och tonåren är något som man ska kunna minnas  med glädje och vanlig tonårsångest, inte att man har funderat på självmord flera gånger för att man inte vill leva längre pga mobbing. Dom flesta vet väl hur det känns när någon säger en ynka dum sak, och hur sårad man kan bli av en ganska oskylding kommentar. Jag kan inte ens föreställa mig hur det känns att bli mobbad år efter år under sin uppväxt av osäkra, dumma idioter. Fy fan för dom!




Kommentarer
Postat av: Therese

fy fan vad hemskt, jag blev alldeles tårögd!! Stackarn.

2011-12-05 @ 20:06:30
Postat av: Magdalena

Jag vet, det är fruktansvärt! :(

2011-12-06 @ 01:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0