Sjukling...

Jag. Mår. Så. Dåligt. Går omkring på jobbet som ett vandrande virus, och riktigt känner hur kunderna backar två steg. Ögonen rinner så jag kan knappt hålla dom öppna, och snorigheten ska vi inte ens prata om. Fem dagar kvar innan ledighet, my God. Min årliga sommarförkylning kommer varje år som ett brev på posten, och jag blir så jäkla sjuk. Det är som hela årets förkylningar samlas på hög och kommer på en gång. Jag tycker väldigt synd om mig själv, haha!
Idag kom det iaf in nya, jättefina väskor som jag tänkte visa, men nu måste jag faktiskt sova. Internet har bråkat i två dagar och naturligtvis för det för sig att komma igång kl 23 på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0