Stressed out...

Känner mig ganska stressad ikväll. Jag är hemma idag, men åker tillbaka till mamma imorgon efter jobbet. Ska vara hundvakt när dom har sin hotellövernattning, vilket betyder att jag bara har ikväll på mig att röja upp allt kaos här hemma. Bra när man kommer hem nio på kvällen.. Gatufesten drar igång på riktigt på onsdag, och i fall att vi ska vara här någon dag så vill jag har hemmet i toppskick. Än så länge har jag städat undan alla kläder, diskat och skruvat ihop en ny klädställning. Mycket bättre och stadigare blev det, gillar att den är vit också. Måste bara få bort lite skokartonger och annat skit, men jag har ingen plats. Gaah!

Och som svar på en fråga jag fick: Min tv-bänk kommer från Ellos :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0