That's my brother...

Min fina, snälla bror är en riktig toppenkille! Det var han som skickade sms efter min bilolycka och skrev att jag inte får skrämmas sådär, det var han som betalade mina tågbiljetter tof Arlanda, det var han som sa att han skulle bryta armen av en kille i Sydney om han inte slutade vara så snuskig mot oss systrar. Det var han som installerade min dator, det var han som fixade den när den var trasig, det var han som köpte ut min Iphone och kom in på mitt jobb bara för att jag skulle få den snabbt. Det är han som bjuder mamma & Anders på söndagstacos eller Bite line-pizza och alltid säger att jag ska följa med, även om jag är dunderförkyld. Sån är han, min storebror. 

Idag fick han minsann Veckans klapp i Sundsvalls tidning :)





Kommentarer
Postat av: Evelina

Han är bra vår bror! :)

2011-03-29 @ 18:31:47
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0