Dekoration...

Har suttit och läst en bok om tårt och kakdekoration under eftermiddagen. Jag fick den av mamma för ett ett tag sen, hon tycker att jag ska bli konditor. Jag tror att jag skulle älska att jobba med själva dekorationsdelen, men baka småkakor kl 5 på morgonen är inte mitt ideal. Jag skulle vilja lära mig allt om dekoration, sen kanske ha ett eget företag där man kan göra beställningar. Bröllopstårtor m.m. Jag tycker att det verkar lite svårt att hitta nån bra utbildning bara, verkar inte finnas nån i den här staden. Speciellt inte om man vill skippa bagarebiten. Usch vad tråkigt att baka bröd, blä... Äh, jag vet inte. Får leka hemmakonditor så länge.


Snart är det dags för gymmet igen. Får ta i lite extra för att kompensera drickat i lördags ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0