Inställt...

Jag skulle göra nånting idag som verkligen ligger utanför mina ramar, men de blev tråkigt nog inställt. Jag skulle nämligen bada. Haha, vilken stor grej, va? Jag måste ta och inviga Himlabadet som alla andra, och tänkte följa med Mickis. Tyvärr blev lilla knodden sjuk, så det passade inte så bra. Nästa försök kanske det går bättre ;)
Det är faktiskt en stor grej för mig, jag badar aldrig i Sverige. Varken ute eller inne. Tror nog att vi får åka dit utan barn också, så vi kan testa relaxen. Låter inte helt fel måste jag säga!
Istället så har jag en dag för mig själv hemma. Inga måsten, ingen träning. Tänker inte gå utanför dörren överhuvudtaget. Ska passa på att laga mig en riktig middag med hemmagjord klyftpotatis, kyckligfilé och sås. Mums! Måste köra all in när man har tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0