Köra bil...

Igår och idag har jag varit ute och brummat lite bil med Anders. Han vill verkligen att jag ska få igång mitt bilkörande, men det är inte så lätt. Jag vill det så himla gärna själv också, men jag kan inte hjälpa att jag mest bara känner mig osäker och rädd. Anders är en av dom få som faktiskt förstår mig, om varför jag inte vill köra. Jag låter inte bli för att vara vrång, det skulle underlätta hemskt mycket för mig själv också om jag hade en egen bil. Men som han sa igår, alla rädslor är till för att övervinnas.
Det gick iaf bra, men jag känner att en uppdatering på parkering, skyltar och ett bättre lokalsinne inte skulle sitta fel ;)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Bra att du kommit igång igen! Du får låta det ta den tid det tar för att bli av med rädslan. Sen är det du som blir min chaufför ;)

2011-05-15 @ 20:53:25
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0