Seg dag...

Jag går bara och längtar efter Eurovision, så dagen har varit jättelång, haha! Mindre än fem timmar kvar, så det börjar iaf gå åt rätt håll. För att fördriva tiden så har jag bla skrivit en uppgift som jag har förträngt i fem veckor. Bra disciplin där! Sen har jag även rivit tapet. Dom ska tapetsera om hallen här, så jag tänkte hjälpa till. Jäkla strukturtapet, helt omöjlig att få bort!
Just ja, får ju inte glömma att jag har busat en massa med Dajana också. Hon blir så himla busig när jag är här, får aldrig vara ifred. Jag satte mig i soffan med datorn och kände hur nått buffade i ryggen. Då var det naturligtvis hon som buffade med nosen och med en toffel i munnen. Haha, lilla hjärtat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0