Snabb dag...

Det har varit en händelserik dag. Eller ja, inte så mycket spännande, men dagen har gått fort. Började med jobb, och fick träffa nya chefen, trevligt! Sen åkte jag hem för att bli hämtad av pappa så jag kunde åka och storhandla, det var på tiden. Jag fick 101 kr på pantkvittot. Förstår ni att det är 101 burkar som legat och skräpat hemma? My God. Efter det hann jag bara komma hem, slänga in grejorna i kylen, byta om och gå ner till gymmet med Sandra. Body pump blev det kväll, hoppas på en mild träningvärk imorgon. Tänkte försöka pallra mig ner mån-tors den här veckan och biffa lite. Ska även ta en tur på stan nån dag, och planera en lekdejt med Mickis som ska innehålla lunch med Jessica :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0