Motarbetad...

Jag tror att jag får ett anfall snart. Ibland känner jag mig väldigt motarbetad i mina planer, egentligen helt utan orsak, haha! Jag och mamma har planerat en tripp till sthlm om ett par veckor, men bestämde oss för att åka till min syster över helgen istället. Men nu visar det sig att mormor hade tänkt att röva bort mamma till min syster precis helgen innan, utan mammas vetskap. Jag känner min mamma så pass väl att hon kommer  inte vilja åka 100 mil två helger i rad (lämna sambon som jobbar borta under veckorna och alla hundar hemma, + att hon är åkrädd). Och lite självisk som jag blir när jag skulle får göra nått med mamma, så är jag rädd att det ska sabba min helg. Jaja, syster ska försöka rädda situationen imorgon, mormor kanske kan åka när vi skulle ner istället. Även om hennes fina gest blir förstörd.
Nä hörrni, nu måste jag vara så tråkig och gå och städa istället. Imorgon bli det party at my place, och det går icke som det ser ut nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0