Trist...

Jag läste nyss på Facebook att min syster Viktoria som bor i Sydney hade tänk komma hem och hälsa på, men jobbet strulade till det. Fy vilken besvikelse, tur att hon inte sa något innan. Jaja, det verkar vara februari som gäller nu. Känns som vi syskon på mammas sida har fått så himla bra kontakt sedan vi blev äldre, och det är tråkigt att det inte är samma med alla. Det är lite svårt att hålla jämn kontakt med någon på andra sidan jorden under tre år, och har flängt runt resten av världen innan dess.
Jag har sex syskon, och jag skulle vilja vara lika tight med alla. Men alla bor åt olika håll och kanter, så det är svårt. Sen är väl kanske min och Evelinas relation lite speciellt, eftersom vi verkligen har växt upp tillsammans, och delat allt. Vi har ju varit så liten jämfört med alla andra, så det var kanske inte alltför kul att hänga med oss när vi var små ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0