Upptagna dagar...

Har varit ett par upptagna dagar, därför lite taskigt med inägg i helgen. Men ni verkar ju inte ha saknat mig särskilt mycket ändå ;)
Igår var det jobb som gällde, sen blev det pizza-kväll med Sandra framför Kristallen. Idag var det ännu mer jobb under dagen, sen trotsade jag faktiskt förkylningen och drog på mig klackarna. Jag hade lite folk här på förfest, Marie, Sandra, Jesper och Olle, sen blev det utgång. Vet inte vart alla hamnade till slut, men jag och Sandra gick iaf till Oscar och shakade lite. En okej kväll, men inte toppen. Var lite för lite folk, faktiskt. Nu ska jag snart sova, blir mer inlägg imorgon. Är ledig och allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0