Usch...

Idag hade jag turen att fånga mamma och Anders i Birsta, så jag kunde åka bil hem. Jag tror inte att ni kan förstå vilken lyx det är för mig att slippa detta bussåkande ibland. Anders bjöd på middag också, och det sitter ju aldrig fel. Såg minsann bak i bilen att dom hade täckt över nånting med ett täcke, kan det ha varit ett paket till mig? Hihi ;-) Nä, mamma sa att dom inte har handlat till mig än, men jag pekade fint och sa att min rosa julklapp med fyra ben finns på Åhlens!
Kvällen har jag spenderat med att rota på vinden, städa lite och förbereda glöggkvällen. Tittar också på x factor, men jag blev så illamående av mätthet och trötthet att jag var tvungen att krypa ner i sängen tidigt. Ska ju upp och jobba imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0