Pust...

Det har minsann varit några timmars hårt slit idag. Varför förtränger man alla lister och grejor som man måste måla runt för hand, varje gång? Om det bara vore att dra lite med roller så skulle det ju gå ganska fort. Sen blir jag fruktansvärt irriterad på dom senaste som har målat lägenheten, för fy tusan vad dom har kladdat färg runt längs lister och fönster. Så fult! Ska man göra något så ska man göra det ordentligt!
Vi gjorde iaf klart mitt rum idag, och jag hann även börja måla runt lister mm i köket. Imorgon är det köket och hallen som är prio ett, eftersom jag flyttar in på lördag, sen ska även Sandras rum målas om. Hon flyttar in på tisdag, så det hinner vi fixa på måndag ifall tiden inte räcker till. Tur att pappa hjälper oss!
Jag fick även fint främmande i olika omgångar av Mickis och Jessica som tittade förbi. Dom har inte sett lägan innan, så det vart en premiärvisning! Jessica hade även med sig fika från Charm till oss, tusen tack! Så uppskattat ♥
Ni ska få en liten tjuvtitt på mitt rum tänkte jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0