Jaaaaaaaaa...

Timrå ik tog nyss sin sjunde raka seger av sju möjliga! Åh vad jag önskar att jag hade varit där, men just nu måste mamma gå före. På tisdag hoppas jag dock på att stå och hoppa på läktaren! 
Dom hade chansen att säkra Elitseriekontraktet ikväll om dom tog tre poäng, men nu blev det två. Trist att det målet inte kom 1.11 minut tidigare, men å andra sidan är det en galen bedrift att vinna sju matcher i rad! Speciellt med så mycket skit som dom har fått ta den här säsongen. Klart man som supporter hoppas på Elitserien, men jag kommer stå där och hejja i vilket fall, i vått och torrt! Drömmen om SM-guld kommer alltid finnas kvar. Född Timråit, alltid timråit :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0