Kampanj...

Jag kör min egna Skarsgård-kampanj inför Fifty shades! Alexander är precis den killen jag ser framför mig när jag läser boken, nästan helt på pricken. Så jag skulle minsann bli en lycklig tjej om han fick rollen! Jag kan liksom inte glömma en tidig scen med honom i True Blood när han (ursäkta uttrycket) sätter på en tjej som hänger i ett rep, haha! Det är ju som klippt för Alex detta ;-) Jag har ju egentligen tyckt att det inte ska vara nån som är jättekänd från en serie, men alla aktuella killar är ju det ändå (White collar, the vampire diaries, Once upon a time, sons of anarchy, True blood) och då väljer jag garanterat Alex! Heja, heja!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0