Mer dörrar...

Nu när jag äntligen har vardagsrummet färdigmöblerat, så har jag kommit fram till att jag vill ha mer dörrar till bokhyllorna. Jag kommer köpa till glasdörrarna så att det i stället ser ut som vitrinskåp. Jag tror att hela rummet blir lite lugnare då när böckerna stängs in. Jag kan inte hjälpa att jag är en bokmal, så nånstans måste dom ju vara ;-) I övrigt så måste jag säga att jag verkligen tycker om mitt hem. Jag har inte råd att kanske alltid köpa exakt det jag vill ha, men jag tycker ändå att jag har gjort det bästa av situationen. Sen har ju alla olika smak, så jag förstår mycket väl att min stil inte passar alla! Men huvudsaken är ju att det passar mig ;-)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0