Piff...

Nu har jag nog äntligen hittat sängkläderna som jag vill ha i sovrummet! Tycker att det är störigt med örngottet som följer med, men det finns en annan variant att köpa till på sidan om.
Ljusslingan vill jag ha runt en dörröppning i hallen för att ljusa upp lite längst bort mot ytterdörren. Jag har ingenstans att ha en bordslampa där så det blir ganska mörkt.
Gardinerna är ett kap från ikea, nämligen Lill för 29kr/paket. Tror minsann att jag ska kolla efter dom i veckan och uppgradera köket! Syrran ska eventuellt fotografera min lägenhet, så jag vill helst ha den tipp-topp! Hade gärna haft vitrindörrarna i bokhyllan innan, men sånt kommer jag inte att hinna med!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0